«ناظران حقیقت» در گالری استخر: به تماشای کاج‌ها
۱ دقیقه

«ناظران حقیقت» در گالری استخر: به تماشای کاج‌ها

شهرزاد رویایی

نمایشگاه انفرادی «ناظران حقیقت» با آثاری از علی قربانیان در تاریخ جمعه، 6 مهر در گالری استخر از زیرمجموعه‌های گالری آرتیبیشن به نمایش درمی‌آید.

علی قربانیان متولد 1376 است و گرچه تحصیلات خود را در رشته مهندسی شهرسازی گذرانده اما در ادامه مسیر به هنر پرداخته است. او عضو پیوسته انجمن نقاشان ایران بوده و تاکنون آثارش در نمایشگاه‌های گروهی متعددی دیده شده و همچنین نمایشگاه انفرادی از آثار او به صورت آنلاین در گالری گلستان به نمایش درآمده است. این نمایشگاه با نگاه به آنچه از فرم و معنای نمادین درختان کاج در نظر هنرمند رخ داده، شکل گرفته است.

علی قربانیان در بیانیه‌ی نمایشگاه «ناظران حقیقت» نوشته: «کاج، عنصری محسوس میان شهر با قامتی افراشته، قصیر و گسسته است. این مهاجر پرتکرار، گویا حقیقت عریانی را دیده که چشم‌ها به دور از آن مانده و در جستجوی این حقیقت به تماشای ما نشسته است. این مجموعه آثار حاصل تاملات یک سال‌ونیم گذشته‌ی من است و در مواجهه با این سوژه سعی کردم با تکرار خطوط به فرم‌ها و نگاه متمایزی برسم.»

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه هر روز از 6 مهر تا 16 مهر، از ساعت 17:00 تا 21:00 در گالری استخر حضور یابند.

نشانی گالری استخر: شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه رضایی، پلاک 6، مجموعه ایوان ربط